woensdag 30 mei 2012

Een beetje te lang.

Een hele tijd geleden had ik een vestje nodig. Ik wist welke kleur het moest zijn, maar 'k had weinig tijd om uitgebreid te shoppen. Ik zag een vestje liggen in de kleur die ik nodig had en pakte het mee, zonder te passen... Dat was blijkbaar niet zo'n goed idee, want blijkbaar was het een lang vestje. Zo eentje dat je best draagt met een riem over... Nu ik doe dit vest dus nooit met een riem aan, omdat dat meestal niet bij de rest van mijn outfit past, maar 'k heb wel regelmatig een outfit aan waarbij die kleur van vestje goed past.



Oplossing: Je maakt het vestje korter!!
Ik had hier véél geduld voor nodig, want overlocken met een naaimachine gaat traag!! Héél traag. (Lees: ik wil een overlockmachine!)
Toen was het nog een beetje te breed, dus dan maken we het wat smaller...

Zo dat is beter, verre van perfect, maar zeker en vast draagbaar :)


0 reacties:

Een reactie posten