dinsdag 1 mei 2012

Oh ja en ook nog een tasje.




Ik kwam tot de conclusie dat ik geen handtas had, die bij m'n 'outfit' paste, dus heb ik op de allerlaatste moment ook nog beslist om een handtas te maken. Omdat al m'n 'accesoires' wit waren, maakte ik de tas uit een oud wit tafelkleed... Ik gebruikte dit patroon en paste het een klein beetje aan. Donderdag heb ik het patroon uitgeprint en ook meteen de stof uitgeknipt. 'k Had er een goed gevoel bij en dacht wel dat het me zou lukken... Nog snel ff alles klaar gelegd en het eerste aan elkaar gespeld, zodat ik zaterdag meteen kon beginnen met naaien...'t Was een plezier om dit in elkaar te zetten, niet moeilijk en al snel resultaat. Op een paar uurtjes zat het al in elkaar. Het lastigste was de schouderband binnenstebuiten draaien. 'k Ben er best een beetje trots op en'k mocht al een exemplaar in't zwart maken voor m'n schoonzus, nu nog het juiste stofje vinden...

0 reacties:

Een reactie posten