donderdag 22 december 2011

Bloemetjestuniek: naai naai.

Het patroon is overgetekend en de stof uitgeknipt, nu kan ik beginnen met naaien!

De moeilijkheid zit in de bovenkant, maar'k heb geluk, 't is stap voor stap uitgelegd met fotootjes in de knip.
Al kan ik aan de laatste stap niet helemaal aan uit, dus'k heb het uiteindelijk maar gedaan, zoals ik ongeveer dacht dat het moest. Ik vermoed dat het anders moest, maar'k zou niet weten hoe anders, dus ik stel me er tevreden mee.

Op de laatste stap na, heb ik de hals helemaal afgewerkt op 1 avond. Ik had er schrik voor, maar't is eigenlijk allemaal vlot gegaan. Toen had ik meteen het gevoel van, "ik kan dit wel nog af krijgen voor kerstmis!". Omdat Bjorn't verlof ging inzetten, had ik heel de vrijdagavond voor mezelf en heb ik het op een paar details, helemaal afgewerkt.
De foto is niet heel scherp :s
'k Denk dat ik de split niet ver genoeg geknipt heb, al heb ik het gedaan zoals aangegeven en de afwerking is ook niet super, maar'k ben best tevreden. Zeker omdat het mijn eerste naaiproject uit een boekje was en ik dus niveau "geen ervaring" heb en het project "iets meer ervaring" vroeg...

1 reacties: