zondag 7 september 2014

2 kleine cadeautjes.

Kameraden van ons zijn bevallen van een flinke zoon en daar hoort een kraamcadeautje bij. In afwachting van het echte cadau maakte ik en pamperzakje, zodat we bij het eerste bezoekje toch 'iets' konden afgeven. Het patroontje komt van Zsazsa. De buitenstof was nog een restje dat ik liggen had en waarmee ik mijn zadelhoes gemaakt heb, de binnenstof vond ik in een doos stofjes die ik van ons moeke gekregen heb.








De vriendin van mijn oudste broertje verjaarde, daar hoort ook een klein cadeautje bij. Ik maakte mijn favoriete tas na. Een tas die ik enkele jaren geleden van een vriendin kreeg voor mijn verjaardag (zij had de tas ook nagemaakt van een tas die ze zelf had) en veruit mijn meest favoriete tas. Ik maakte de tas uit een oud gordijn dat ik op een garageverkoop had gevonden en ik vind het zelf heel geslaagd. Misschien maak ik deze versie nog wel voor mezelf... Blijkbaar mocht ze van mijn broer geen tassen meer krijgen, maar zeg nu zelf, zo'n tassen kan je nooit te veel hebben!!






0 reacties:

Een reactie posten