maandag 28 oktober 2013

nochalant zomerkleedje.

Je leest het goed, zomerkleedje... Ook al zijn we in't midden van de Herfst beland, ik wou toch nog dit kleedje maken uit de knip van juli:


Het stofje is nog een aanwinst van het eerste stoffenspektakel waar ik geweest ben. Ik was toen meteen verliefd op het stofje en heb het tot hiertoe niet durven gebruiken. Eigenlijk wist ik vooral niet wat ik ermee wou maken. Dat was dan tot nu...


'k Maakte de jurk op een dagje vrij. Alé, 't is te zeggen, 'k had geen elastiek liggen, dus die ben ik de dag erna nog gaan halen... 't Is bovenaan een heel pak breder uitgevallen dan ik verwacht had. Nu ja, dat maakt het jurkje wel nochalant en dat is dan ook weer leuk.


Ik hoop dat ik het met een topje en kousen onder deze herfst toch nog kan dragen...



0 reacties:

Een reactie posten