zondag 5 augustus 2012

Zwarte Buttercup.

Ik maakte al eens een wit exemplaar. M'n schoonzusje vond het wel een leuk tasje en had er graag 1 in't zwart gehad. 'k Beloofde haar 1tje te maken, maar'k moest eerst nog zwarte stof vinden... We zijn ondertussen een paar maanden verder en ik ging met Bjorn naar de markt in Eindhoven. Ik ging vooral op zoek naar goedkope stofjes. Zo vond ik bij een hoop restjes, een lap stevige zwarte stof van minstens 1m en dat voor 1€. Hiermee maakte ik dit mee:

Hopelijk is de schoonzus er blij mee!!

De wekelijkse stoffenmarkt in Eindhoven was zeker de moeite waard. 'k Weet niet of het kwam omdat het nog solden waren, maar veel stofjes voor 1 à 2 €/m. 'k Was jammer genoeg mijn lijstje vergeten, waardoor ik niet echt heel doelgericht kon shoppen. En'k kwam uiteindelijk thuis met 3 stofjes, samen 5m en'k was 5€ kwijt.

3 reacties:

  1. het ziet er heel mooi uit, ik denk da Nathalie er wel blij mee gaat zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. 'k Heb de bron van't patroon niet vermeld in deze post, maar't is een gratis patroon van deze website...

      Verwijderen