vrijdag 3 augustus 2012

Een rokje voor Frauke.

'k Ging met Bjorn z'n zus naar De Greef in Budel. Lekker dicht bij voor ons, maar een kwartiertje rijden. Een leuke winkel met geen super groot aanbod stofjes, maar ze hebben zeker en vast wel een paar leuke en zeker en vast betaalbaar. Alles wat ik gezien heb, was rond de 5€/m...
We kwamen hiermee thuis:
En ik maakte er een ZsaZsa rokje van voor Frauke. 't Werd een rimpelrokje met een paspel. Ik knipte en plakte het patroon en gebruikte hiervoor een rol behang...


 Jammer genoeg heb ik er geen fantsoenlijke foto van getrokken.

Met de restjes maakte ik een bloemetjesbroche.

Frauke was er in ieder geval blij mee :)

2 reacties:

  1. Leuk! Ik moet ook eens beginnen aan een ZsaZsa rokje, heb het boek voor mijn verjaardag gekregen ;-p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk boek hé! 'k Ben alvast benieuwd naar jouw versie!!

      Verwijderen