woensdag 17 juni 2015

De jessy jurk.

Mijn neefje Lowie is zondag gedoopt. En bij zo'n gebeurtenis hoort een nieuwe jurk. Ik koos de Jessy-jurk van La maison Victor =>
De stof komt van bij mondepot . Een mooie roodbruine crêpe. En hoera, ik heb nog over van deze stof!! Ik denk aan een topje of bloesje...

Toen ik de elastiek erin gestikt had, kwam ik erachter dat de jurk echt veel te breed was. En dat terwijl ik toch de maat gekozen had via de maattabel, grrrrwl. De elastiek dus los getornd, de zijnaden serieus in genomen, et voilà:


Super fijn stofje en leuke jurk om te dragen...

Ook de halsketting op de foto maakte ik zelf. Hiervoor heb ik een workshop gevolgd bij Zahia in Antwerpen:

1 reacties:

  1. Waw Joke! Jouw creaties zien er echt altijd super mooi en afgewerkt uit. En staat je heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen